TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej autor: Janina Harasim
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN: 83-7246-282-8
Wydanie: 2, 2004 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
1,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF
Ocena
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  •  
Imię
Treść
 

Proszę wpisać tekst z obrazka
Obrazek ochronny

  Opinia ukaże się po zatwierdzeniu jej przez administratora strony
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Firma Księgarska Beta akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier